Слід пам’ятати, що використання масла, яке відрізняється від зазначеного виробником у специфікації до цього автомобіля, не гарантує надійної роботи двигуна. Навіть дорожчі масла з кращими властивостями можуть виявитися непридатними для використання у двигуні конкретної моделі. Моторне масло повинне забезпечувати надійне змащування деталей двигуна у всьому діапазоні робочих температур. Воно має бути досить рідким, щоб вільно надходити до всіх вузлів, які потребують змащування. Водночас занадто мала його в’язкість не забезпечить сталого змащувального шару в зоні тертя. В’язкісно-температурні властивості можуть сильно відрізнятися залежно від складу мастильного матеріалу і температури навколишнього середовища, тому при виборі моторного масла для двигуна вантажного автомобіля необхідно орієнтуватися на його приналежність до певної категорії за загальноприйнятою міжнародною системою класифікації SAE.
ЕКСПЛУАТАЦІЯ МАСЛА
Заміна масла повинна здійснюватися в суворій відповідності з термінами, рекомендованими заводом-виробником. Дотримання інтервалів заміни масла (особливо при використанні палива з високим вмістом сірки) сприяє збереженню масла чистим і запобігає його розкладанню. Одночасно із заміною масла слід здійснювати і заміну масляного фільтра. Збільшення інтервалів між замінами масла і фільтрів може призвести до утворення осаду, який важко видаляється навіть при дотриманні оптимального графіка техобслуговування в подальшому. Пересування вантажного автомобіля в умовах міста, путівцями або бездоріжжю в основному відбувається на нижчих передачах. При цьому для подолання одних і тих же відстаней двигун здійснює більшу кількість обертів, ніж на вищих передачах у більш комфортних умовах шосе. Такий режим експлуатації вимагає здійснювати заміну моторного масла в 1,5—2 рази частіше, ніж рекомендовано в настановах з експлуатації. Автомобілі з солідним пробігом також вимагають більш частої заміни масла і фільтрів, оскільки вже зношені вузли і деталі створюють для двигуна більш жорсткі умови роботи (наприклад, збільшення зазорів між циліндрами і поршнями може спровокувати викид розжарених газів у картер). При експлуатації вантажного автомобіля переважно з великою кількістю пилу, а також при використанні палива низької якості в маслі утворюються домішки продуктів неповного згоряння і пилу з повітря. При такому режимі експлуатації пори масляного фільтра швидко забиваються, тому його необхідно замінювати частіше, ніж саме масло. Якщо масло у двигуні швидко темніє, це не завжди означає, що воно втратило свої властивості й робочі характеристики. Навпаки, потемніння зазвичай свідчить про ефективну роботу масла з видалення із зони тертя різних домішок, таких як нагар, продуктів часткового згоряння палива, зносу, інших забруднень. Украй не рекомендується змішувати мінеральні й синтетичні масла, а також масла різних марок. Незважаючи на те, що основи таких масел, як правило, сумісні між собою, в їх складі є різні набори присадок, які при взаємодії можуть утворювати нерозчинний осад. У маслі, що циркулює в масляній системі двигуна, при тривалій експлуатації утворюються кислоти. Для запобігання корозії поршнів, поршневих кілець і циліндрів до складу масел вводяться нейтралізуючі присадки. Однак при низькій температурі взаємодія нейтралізуючих присадок і кислот відбувається недостатньо ефективно, тому перед тим, як піддавати вантажний автомобіль великим експлуатаційним навантаженням, моторне масло необхідно прогріти на низьких оборотах двигуна. Для профілактики і своєчасного виявлення витоку масла слід регулярно оглядати двигун зовні, стежити за рівнем масла і тиском у масляній магістралі. Низький рівень масла свідчить про його перевитрату, витік через ущільнювачі сальника або про пошкодження в мастилопроводі. Коливання тиску вказують на можливу несправність (пошкодження масляного насоса, заїдання запобіжного клапана тощо). Своєчасне усунення виявлених несправностей допоможе запобігти виходу двигуна з ладу і його дорогому ремонту.
МИ РЕКОМЕНДУЄМО ADDINOL PROFESSIONAL
Сервісний відділ ТОВ «Агрологістика» рекомендує моторні масла ADDINOL Professional. Високоефективні моторні масла ADDINOL Professional 1030 CK-4 (SAE 10W-30) і ADDINOL Professional 1540 CK-4 (SAE 15W-40) відносяться до продуктів класу SHPD (Super High Performance Diesel) і призначені для турбодизельних двигунів, функціонуючих при високих навантаженнях.
ADDINOL Professional 1030 CK-4 і 1540 CK-4 виготовлені на основі ретельно підібраних базових масел і високоефективних присадок. Продукти відповідають екстремально високим вимогам до моторних мастил, що пред'являються Євро-4 і новим поколінням дизельних двигунів Євро-5, оснащених чутливими елементами і функціонують на дизельному паливі з низьким вмістом сірки.
ПЕРЕВАГИ ДЛЯ ВАС ПРИ ВИБОРІ ДАНОГО МАСЛА
• Відмінний захист від корозії і зносу
• Тривалий термін служби двигуна
• Зниження викидів продуктів горіння мастильного матеріалу
• Мінімальна екологічне навантаження завдяки незначному викиду вихлопних газів
• Характеристика Mid SAPS
• Тривалий термін служби системи доочистки відпрацьованих газів
• Виняткова чистота двигуна
• Збільшення антифрикційні властивості
• Зменшення витрат палива
• Універсальний продукт з широким діапазоном застосування
• Зменшення асортименту використовуваних мастильних матеріалів (відповідно до приписів OEM)
• Чудова стабільність до старіння і зрушенню
• Надійна мастило при будь-яких умовах експлуатації і подовжених інтервалах заміни масла
Для заміни масла у вашому вантажному авто обов`язково завітайте до сервісного відділу ТОВ «Агрологістика». Окрім заміни технічних рідин наша компанія надає послуги комп’ютерної діагностики, зварювання металів, рихтування та малярний ремонт автомобілів.